A young adult is going to film her older cousin, who has fascinated her all her childhood. The years have deepened their differences and frozen the memories. Taking hunting as a starting point, the two cousins talk about this passion that opposes them, in order to overcome what separates them now that they have become adults. A double hunt begins: he with the animals, she with him and her own memories, he armed with a gun, she with a camera.