My Lover the Killer is a poetic portrait of Lydia Lunch directed by Marc Hurtado. Marc Hurtado follows Lydia Lunch across Europe and discover, buried in the labyrinth of his life and his tumultuous work, the incredible story of Johnny O'Kane, her first great love.