Abdoulaye Diaby, rising star of Malian football, touches his dream with the tip of his finger : at 18 years old, he has just been recruited by the Royal Antwerp F.C, the oldest club in the Belgian Pro League. He leaves Bamako, his friends, his family, and his girlfriend, to join the high-level football industry.