In this intimate portrait, her message is clear: the new generations are our best hope for a brighter tomorrow. A shining example of this hope is her grandson Merlin, whom we follow in parallel through Tanzania, where it all started for Jane when she decided to leave her British life behind to go live in the forest with chimpanzees.