A mountain forest, its slopes, its rocks. Upwind, in silence with bow in hand, an old hunter tracks mountain goats, deer and wild boar. Alongside his memories populated by animals, children explore a forest, build a hut, play with the longing and fear of coming across a wild animal. Beyond generations, in the here and now of child’s play and the hunt, with the appearance of the animal, comes the echo of a distant and ageless world, that hidden place where the forest leads us.