"Help me, my Lord, mighty Father of heaven, in this beautiful hour when I ask you, open my Lord, open your charm, so that I may enter into the midst of your spirit, so that I may not move, so that I may be moved, and to do all that I want, in this beautiful hour, help me, and lift me up, protect me, bless me, my Lord."