In their small village, seventeen-year-old Léo and his friends are crazy about makeup. Jules, Léo's older brother, doesn't share his sibling's passion, fearing he'll be the laughing stock among his gang of pals. The night of the village's "open theater" event, against Jules' advice, Léo walks on the stage dressed in drag.
Beauty Boys transports spectators with its energy, its audacity, and the passion of its guerrillas, fighting against a society built on the rejection of difference. A flamboyant and delightful film!