School is over. Benjamin is five years old and goes on a seaside vacation with Kathy, his mother, and Charlotte, his twelve-year-old sister. A comme Azur is the chronicle of this summer that rolls out all the letters of the alphabet. During a vacation and twenty-six letters, Benjamin grows up a little. He experiences his first disappointment in love. And this is how he gives himself to the world, to the vast world that hides behind words.