Jully, a 14 years old teenager girl with a sturdy character and captain of her city's basketball team, is struck by the tragic car accident of her parents. Overnight, she is placed in a foster care with her little sister Charlie. Jully prefers to hide the truth from her friends, and she is going to learn how to integrate herself and overcome her anger and sadness. Basketball will be the key for her adaptation that seems impossible.