Once the show is over, in the sixth floor below ground at the Opéra Bastille, Professor Turrell and his team open their store. This service offers couples the possibility to break up in the best possible way: recyling sets, performers, dancers, and musicians, this team reinvents your farewells. But tonight, we follow the story of Thibault: that of a young man who was not able to say goodbye to his beloved.