Confronted with grief, Louise and Manu have two very different ways of reacting. While Manu decides to keep moving ahead, Louise is disoriented. Literally so. She can only move forward backwards. One day, she encounters Camille who reassures her about her state and reveals the existence of discreet community: those who live better from the back. Louise discovers with them that it's possible to move forward from the back.