Jules and Octave have been hiding in a cellar for the last eight years. Outside, women have taken control and reduced men to slavery. Every day, Octave goes looking for food, disguised as a woman. Meanwhile, Jules keeps a secret , of his relationship with Lou, a mysterious woman who lives hidden in the air ducts.