Adam is 25 years old and his scarfs are signs of his skateboarding adventures. One afternoon he has to take for his son Felix. In a moment of inattention, Felix disappears. Adam panics and looks for the little boy everywhere. Finally, he realizes that Felix means more to him than his skateboard.