After the major catastrophes of the beginning of the 21st century, many countries have entrusted artificial intelligence mechanisms with the management of energy, environmental, and social problems. In this world under reconstruction, Jules and her family receive a letter informing them that they must separate from one of their children. To contest this decision, Jules must go to the Bureau, the administrative management center.