Paul, a thirty-year old bachelor, finally buys himself the gift of his dreams: a 12-inches avatar sold as the successful version of oneself.
Despite the limited intellectual capacities of these miniature beings, Paul gets Polo -his avatar- unexpected skills. By dint of patience and perseverance, Polo has become a tiny dancer and with this weel-oiled act, Paul intends to achieve celebrity status.
When he receives an invitation to a private party organized by Stella, icon of avatars' evenings, Paul believes he's fulfilling his dream of success.