Ano man's land, border between outer suburbs and countryside. Under an interchange of a highway, at the edge of a small wood, an eccentric has fiited out a den from an abandoned subterranean gallery. Out of sight, he tries to survive in the obsessional fear of the other one and the growing paranoia.