Northern Ireland. A zone of civil conflict. Belfast, under curfew, is in the grip of urban violence. Two teenagers make the wall to go dancing. The one by-passes barricades and defies the armed patrols. The other one crosses closed districts by avoiding the ambushes. In term of a risky route, they meet in a dilapidated and empty clandestine nightclub. The pleasure was consumed, their audacity asks the question of the revolt.