Madame Aldjéria, with her team, fixes up other people's problems in exchange for cash. She doesn't hesitate to dirty her hands in order to survive in a country where no holds are barred. Paloma, her new recruit, catches everyone's eye, beginning with Riyad, Aldjéria's son. Madame Aldjéria is in on a deal close to her heart: buying the Caracalla Thermae. But this is one deal too much, too grandiose; becausee of it she loses her son and her freedom.