Foul-tempered René Amistadi suffers from muscular dystrophy. He wants to make love to a woman while there's still time. Julie, his brand-new helper, is shy but determined, so she sets out to find him a prostitute along Highway N 7. But the affair is less simple than it seems, and creates a snowball effect in the residential home.