A nice boy, Jean-Michel, became the slave of a tyrannical mother-in-law and his two half brothers both lasy and selfish men. But, this morning, in the newspaper, a classified ad can change the course of its life. It is without counting on his sad family who will do everything to keep him under the yoke. Fortunately, there is this charming neighbour to help him. But is he as nice as he looks?