Hanta, an old and enlightened eccentric man lives alone and works on an antic hydraulic machine pressing scrap paper into bales. He has found beauty and meaning in his work. Thrilled when he finds good books, creative when reading letters of love, happy when the friendly ghost of the great men, he has encountered in the books he has to salvage, come and visit him... Helas, soon a new sophisticated machine will replace his antic one.