Judge London, a provincial magistrate of mature age, wants to make the young woman happy. He quickly takes her under his wing, going so far as to adopt her and bringing her to live at his chateau.
Eléonore, meanwhile, is in love with Robinson, a magician at The Fetishist cabaret. This shady dive is run by a certain Renaud Duraquet, an unscrupulous opportunist with a hand in various dirty deals and trafficking.
A series of odious crimes perpetrated on young women leads the judge quickly suspect Robinson, who was once involved in a plot that earned him several months in jail.