At dawn, Serge believes he commits a crime. At noon, Pietra discovers that she has been betrayed. At one, Vlad, their son, experiences his first disappointment in love.
Serge looks for the punishment that will free him from his guilt. Pietra decides to leave everything behind. Vlad tries to save what remains of his family.