Helena is one of the great hopes in the world of tango. She is deeply, passionately in love. When she successfully passes an audition with her group for a residency in prestigious Buenos Aires theater, her career seems to take off. But drama strikes: the man she loves no longer loves her. For Helena who lives and sings for Love, it is the end of the road.