Pam, a 14-year-old girl/woman has just killed her lover, a man much older than herself. This event sends us spinning back five years into the past.
Lily is an extravagant, unpredictable and naïve woman. She’s made living the magic of the moment her life’s rule, never thinking that this behavior might be exposing her daughter to a brutal world. Pam doesn’t know her father, has never set foot inside a classroom, and has taught herself to read by using a dictionary.