He has a wife, a child - Matyas, an orphan and young father, leads a life of which he was once deprived. He learns of the existence of his mother and twin brother, Thomas, one day when he’s summoned to the reading of a will at a lawyer’s office.
From then on, Thomas constantly tries to compensate for lost time while Matyas, who has discovered another version of himself, tries to reconstruct the puzzle of his childhood.