After arriving in Japan to promote his latest novel, Alex Fayard encounters Tamao, a geisha. When Alex accepts to help her deal with the death threat an ex-lover has out on her head, he finds himself face to face with Shundei Oe, the author of thrillers of which he is the French specialist. From then on, he is plunged into a world of mystery and perversity, following the traces of a man bent on revenge.