Paris, 1913. Coco Chanel is in love with the young and wealthy Boy Chapel, but she is above all dedicated to her work. Igor Stravinsky rehearses The Rites of Spring. The composition's revolutionary dissonance bring to mind, in many respects, the clothing designer's radical work.