Vincent, who lacks control over his pupils, his a maths teacher in a high school. One day, he and his wife Hélène, who is five months pregnant, are the target of a hidden paintball shooter. Although not injured, they are traumatized. While Hélène decides to forget the attack, Vincent becomes convinced that the shooter is one of his young students.