In a bedroom, a young couple make love. She climaxes. She loves him, and she can’t stop telling him so. He didn’t really achieve satisfaction. He’s not sure he loves her, and doesn’t know what to say to her. But she’s a woman, and when a woman loves, she wants to be loved in return.