Tam and her best friend Sam finally leave their hometown to study and make it on their own - in Paris! It’s a big city but a small world after all when they end up renting rooms in their old classmate Wagner’s huge family apartment. And guess who else happens to be living there ? Diego, Tam’s ex ! He has a new girlfriend, which is a lucky break for Tam - or is it ?