Fifteen-year-old Tamara, who has a complex about her ample curves, decides to rid herself of her "fat" label. To get all the gossips' to shut up, she wages a bet with her best gal pal that she'll manage to date the first guy who walks through the classroom door after the summer break. She's out of luck: that guy just happens to be Diego, the best-looking guy in high school. The wager becomes more difficult for Tamara... What with the dirty tricks of the high school bitch queens, a doting mom, and "cruising" tips from her kid sister, Tamara will live through a memorable year!