Juliette attends the christening of Lucas, the son of her best friend Claire. But the young mother, weakened by childbirth, shows disturbing signs of depression. The day after the ceremony, Juliette receives a desperate call from Claire: Jérôme, her husband, and her baby have been murdered... and she has just confessed to the crime.