One day, Sophie Serrano learns that, following a baby mix-up at the maternity ward, her eldest daughter Manon, then aged 11, is not her biological child. She searches for and finds her biological child, who has been raised by Manon's ‘real’ parents, and attempts to forge bonds with them that defy description. Our story focuses on the magnificent love story between Sophie and Manon. The unthinkable truth that they are not related by blood upsets and tests their mother/daughter relationship, but in the end, it will affirm and strengthen it.