Since he found out that his wife is being unfaithful, thirty-five-year-old Alexandre has been seething. He's obsessed about an idea: to kill her to make her pay for her betrayal. At the end of his rope, he goes to the offices of Simile, a company that may be able to help him to make his obsession become a reality.