Vincent is ten years old when he witnesses a violent scene between his mother and father. He is powerless to do anything. Raised in the fear and guilt of not being able to protect his mother, Vincent develops a violent and impulsive nature. When he reaches adulthood, he takes drugs by way of punishing himself. In order not to lose Luna, his girlfriend who can no longer stand watching Vincent destroy himself, he decides to change his life's path, to accept a woman's love despite his deplorable image of men, and to learn to love.