November 1943, German-occupied Belgium. In the face of grave danger if caught, the Independent Front, a Belgian resistance organization, publishes a spoof edition of Le Soir to satirize the German occupiers and the nation’s main propaganda-controlled newspaper. Le Faux Soir is considered the first act of media hacking in history.