Paris, the 1980s. Heroin trafficking is rampant in the capital. An old-school cop duo, Yvon Kastendeuch and Johnny Lansky, are still holding down the fort… until Lansky gets killed. To bring down the network, Yvon is thrust into the leadership of an experimental unit: Police Flash 80. He now has to team up with young recruits who use modern methods, a far cry from his habits as a dominant male fan of Sardou and of andouillette sausage.