After the death of her father, Stephanie Harper, a wealthy heiress, finds herself at the head of an empire she never dreamed of. A few years later, she married with great fanfare Craig Danners, three weeks after their "love at first sight". This man is a star thanks to the sport of which he is a reference in the whole world. However, he is not the dream husband... Craig has an affair with Crystal, Stephanie's best friend. The couple of lovers has a Machiavellian plan to get rid of Stephanie and steal her fortune.