France, a factory worker, lives with her three daughters in Dunkirk, in northern France. The factory she worked at has closed, leaving France and all of her workmates without a job. She decides to go to Paris to look for work. She enrols in a training course to become a cleaner and soon finds a job at the home of a man whose world is radically different from her own. The man, named Steve, is a successful trader working between the City of London and the Defense district of Paris. These two individuals' paths cross, bringing France in contact with people who live a life of luxury, until she discovers that this attractive and likeable man is partly responsible for the closure of the factory where she used to work.