40-year-old Mélina is the most famous voice in France. Host of a evening radio programme, she resolves listener's emotional and sexual problems on the air with cheekiness, humor, and frankness. Everyone knows her voice, but no one knows her face. In everyday life, she avoids all contact and lives like a spinster in a chic part of town. She is looking for her mother, whom she's never known. When she discovers that the latter is living with a large family in the high rise blocks at the edge of the city, she decides to get near to her, incognito...