Fierce, fast and strong, Antoine is a boxer, category: lightweight. Chef, who manages an amateur club where Antoine trains, is proud of his young protégé. When he’s not training, Antoine earns a living working at a funeral parlor.
His love affair with Su might offer a solution. But Antoine must deal with his destructive impulses in order to be able to truly engage with life.