Just like every summer, Frédéric and his wife Frédérique (it’s true) spend their vacation with many members of their family in their large, isolated house in the middle of the Drôme. One evening, they invite Hugo, their new, openly gay neighbour, to dinner. Hugo and Frédéric stay up, when everyone else has gone to bed, discussing love until dawn. The relationship that develops between them will perturb both them and their nearest and dearest.