Paris, 1894. Who is Fanni, who claims to be volun- tarily locked up in a women-only mental institution? Searching for her mother among the multitude of so-called “madwomen”, Fanni discovers a commu- nity of modern heroines who defy her expectations, along with the unexpected friendship of fellow patients. The sumptuous and renowned “Party of Fools” of the asylum is in preparation. Politicians, artists, and socialites will flock to it. It’s her last hope of escaping the closing trap...