When his father dies, Guillaume, a police officer, inherits the family bowling alley and decides to give it to his half-brother Armand. But the gift is haunted, setting off a series of murders. Both brothers find themselves drawn into a demon-filled abyss and will have to face their heritage. Darkness reigns over a world where the only rule is the rule of the hunt.