Amin initially rejects this accusation, but little by little he starts having doubts. His worst fears are confirmed when he receives a posthumous letter from his wife, confirming her act.
Here Amin is plunged into a dangerous world where he is not welcome. Without a thought for his own safetly, Amin goes in search of the truth.