A temporary office, in a temporary service, on a temporary floor. And this is how everything began for me. Then days pass, all the same. And without any precise task to be achieved, to deceive boredom, I began observing what surrounded me. My colleagues, the furniture, the methods of recruitment, and lots of the other things to which nobody ever pays attention.