Guillaume is mildly mentally handicapped. He takes a training course for undertakers, learning about the various facets of the job, from the care of the deceased to simulated funeral ceremonies, guided by a female teacher and accompanied by younger trainees. Perhaps here, in this unlikely location and in an uncomfortable situation, he'll find his place.