Medic-Hall, a subsidiary of GFI (Générale financière d’investissement) specialising in the sale of medical equipment, has around ten employees. As part of the group's restructuring, GFI decided to get rid of Medic-Hall's staff using a method that would avoid any redundancy payments. Systematic tracking of the slightest professional misconduct, humiliation, thankless tasks—any means are acceptable to push the employees, now victims, to their limits. This massacre is orchestrated by Sébastien Jalabier, a formidable specialist in ‘downsizing’...