65-year-old, Agathe Le Du refuses to grow old alone. That's why she makes a daily journey to the cemetery in honour of the memory of her husband and son, two Breton sailors who were lost at sea five years ago. She speaks to them as she knits feverishly. But who is Agathe Knitting for ?